جواني و احساس جواني!

به دريا بگو

بيش از اينها به ساحل بيايد.

به باران بگو

بيش از اينها ببارد

به توفان بگو

موج در موج دريا

به فرمان ما ‌سوي ساحل دوان است.

درختان

اگر با نسيمي

نوازشگري مي‌نمايند

به حكم من و توست.

من و تو

زمين را

زمان را

براي هم اين سان به هم وصل كرديم

من و تو

به گل‌ها طراوت

به جنگل

بهـار‌ تر‌‌ و تـازه‌اي هديه داديم

من و تو

‌سرازيري بيد مجنون پير سركوچه مان را

به هم

هديه كرديم

كه در سايه‌اش شاد و‌خرم

كنار هم و از براي دل هم

بمانيم.

من و تو جوانيم

بيا پس براي دل هم بخنديم

براي دل هم برقصيم

براي دل هم بمانيم.

من و تو جوانيم

نه در سن

نه در پير تقويم تاريخ

من و تو جوانيم در دل

من و تو جوانيم درعشق

من و تو

هميشه كنار هم و از براي دل هم

از امروز تا روز آخر

نبايد بگرييم

نبايد دل افسرده باشيم

بيا مهربانم

بيا اي هميشه بهارم

بيا در كنارم بمان

تا بمانم

كنون كه جوانم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

:: موضوعات مرتبط: نبشته ها، دل نوشته ها، عكس ها، بحث هاي جنجالي، شعر، ،
:: برچسب‌ها: جوان, جواني, الهه, رويا, عزيز, انتها, انتهاي رويا, انتهاي يك رويا,
نویسنده : Mehr