Gears Of War جدید و Kinect?!
Gears Of War جدید و Kinect?!

Gears Of War جدید و Kinect?!

 

 

 

همان طور که می دانید دستگاه جدید اضافه شده به X360 یعنی Kinect مدتی است که عرضه شده است و توانسته امار فروش یک میلیون دیتگاه را در کمتر از دو هفته به دست اورد. که نشان دهنده استقبال مسبتا خوب از این وسیله جالب است ولی همان طور که انتظار می رفت تا به این جا نتوانسته نظر گیمر های حرفه ای را به خود جلب کند.بر اساس شایعه جدید مطرح شده ,Microsoft قصد دارد با عنوان انحصاری ومحبوب خود یعنی Gears Of War جایی برای وسیله جدید خود در میان سایر گیمر ها باز کند.

بنا بر گزارش سایت IGN از یک منبع قابل اعتماد , Microsoft قرار است چندین عنوان جدید در ماه دسامبر و در Spike Video Game Awards برای همگان معرفی کند که در میان این بازی ها , عنوانی از Gears Of War نیز به چشم می خورد. متاسفانه منبع اصلی خبر چندان واضح و روشن درباره چگونگی حضور Geow سخن نمی گوید یا به عبارت دیگر قرار است نسخه های قبلی بازی قرار است برای Kinect عرضه شود یا شماره جدید بازی که در اینده پیش رو داریم؟

به روز رسانی: آقای Cliff Bleszinski طراح ارشد بازی در باره این شایعات اعلام کرد که به تاخیر افتادن عرضه Geow3 به هیچ وجه به خاطر Kinect نبوده است. او اضافه کرد اگر این شایعه حقیقت داشته باشد برای سایر نسخه های بازی خواهد بود.

Spike Video Game Awards در تاریخ 11 سپتامبر برگزار می شود و  درستی یا عدم درستی این خبر طی این مراسم فاش خوا. آیا Geow با Kinect جذاب تر خواهد شد؟ باید منتظر بود و دید



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده : Mehr